0

הווידוי ביום חמישי … נרדמתי.

אני חזה. אני מכה את עצמי. זה קצת קתרי פשוט לזרוק את הכל שם בחוץ. אני מרגיש הרבה יותר טוב כשאני מוביל עם הפגמים שלי כמו גם שיקול דעת מאז אני לא צריך לדאוג שאנשים יצחיקו אותי, זה כמו “כן אני מבין שיש לי אוכל על חולצה. שמתי את זה שם. ”

אז ממש כאן הוא סבב ההודאות החדש ביותר שלי לקריאה/צחוק/התעלמות שלך, כמו גם לדלג על ההנאה הקודמת לפרסום …
הסרטונים החדשים ביותר שלי

לפני שהיינו סקירה זרים
לפני שהיינו זרים על ידי ביקורת הספרים של רנה קרלינו.
מחשבות מהירות כמו גם המלצות לספרי שמע. הסיפור, המספר, הערכה כמו גם הרבה יותר על סדרת האזנה נהדרת.

עוד סירטונים

0 שניות של 9 דקות, 42 שניות

הבא בתור
ריצה של 5 דקות חימום א
05:34

לחיות
00:00
08:21
09:42

1. פעם הייתה לי קרן חירום של קצת כסף שנחקר בבית. וידוי … השתמשתי בזה בפדיקור כמו גם עכשיו הכל נעלם. (להגנתי זה מכיוון שאתה דורש כסף להצעה במקומות האלה). אני הולך לשנוא את עצמי כשיגיע ‘הגדול’.

‘גדול’ = מה שהקליפורנים מכנים רעידת האדמה הגדולה שתכה אותנו יום אחד.

2. אני לא יכול להפסיק לרכוש קבוצות. זו בעיה. בכל פעם שאני רוצה למנוע דוא”ל/חיי/מחדש אני מקבל קבוצות. ג’רזי נאפולי כל אדם רוצה ללכת לצפייה בלוויתן ??

3. נרדמתי על רצפת שטח המגורים ג’רזי נבחרת נבחרת קוריאה בכדורגל שלי, כמו גם התעוררתי על ידי וגאס מנסה לטפס עלי לישון.

הרגליים שלי צמודות להפליא אז עשיתי את הפגישה של היוגה לרצים. בסוף האישה מעודדת אותך ג’רזי טוטנהאם הוטספר להמשיך ולהתיר בסוואסנה אם יש לך זמן. ובכן, 30 דקות אחר כך התעוררתי כמו “איפה אני? מה קורה? איזו שנה זו? מי החתול זה?!?! ”

4. אני מאמין שאני אוהב בדיוק איך השיער שלי נראה מלוכלך. אחרי שאני מושך אותו מלהיות בעניין קשר עליון, זה די חוף גלי, כמו גם עכשיו זה התירוץ שלי לשיער מטונף.

5. אתמול בזמן שאחי שלי היה בארקייד הסתובבתי במרכז הקניות כמו גם רכשתי 2 זוגות חדשים של אימון קפריס. אני לא יכול להפסיק לרכוש בגדי אימון – שלח עזרה! (ואני לגמרי פשוט קיבלתי זוג מכנסיים של האגדות.)

6. פעם הייתי מרוצה מכפות רגלי שלא מסתכלות יותר מדי דופקות בגלל שהייתי רגליו של רץ. ובכן, נראה שכמה ציפורני ציפורניים הולכות לנטוש את הספינה לאחר שמרתון הרבל בהתחשב בכך שזה היה בירידה רבה, כמו גם הציפורניים שלי ככל הנראה דפקו בנעלי במשך 4 שעות כמו גם ויתרו עלי.

7. אני אוהב מתחת לסיפון. אני מבין שאני חייב לראות פחות טלוויזיה אמת, עם זאת אני אוהב את זה.

עכשיו אתה הולך …

מה יש לך להתוודות?

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק