0

מתחרה בלטור קנס בסך 5,000 דולר עבור Publish Fight F Bomb

כפי שפורסם על ידי דני סבטלו של MMAFighting Bellator, קיבל קנס בסך 5,000 דולר על ידי מחלקת השבט של מוהגן לוויסות אתלטי העומד בשימוש במילה F בראיון Publish Fight.

סבטלו ניצח את היריב לינדרו היגו כמו גם במהלך הראיון של Publish Fight צוטט כדלקמן:

“אמרו לי שאם נשבע בראיון שלי לאחר הקרב, אני עלול לקבל קנס …. אז זה דבר נהדר שאני לא מספק f ***! אני פשוט מכה חיה מוחלטת, כמו גם שאף אחד מכם לא הולך לעשות s ***! אתה רוצה לעשות משהו? זמינים ממש כאן עכשיו כמו גם לעשות משהו. ”

נשיא מוהגן, מייק מזולי, ציין כמובן כלל 21 לכללים המאוחדים של MMA, האוסרים “שימוש בשפה פוגעת באזור הלחימה.” Mazzulli צוטט כעומד על ידי MMafighting “” אמרתי רק כיבד את הספורט, זה כל מה שאני שואל, כמו גם ג’רזי גמבה אוסקה לא לדחוף … שמעת אותו עומד שם ואומר ‘אני הולך לקנס, עם זאת אני לא אכפת להם. ‘אז הוא נקנס. ”

לכלל האוסר על “שפה פוגעת” יש הערת שוליים להלן בהדפסה האחרונה של הכללים המאוחדים של MMA.

השימוש בשפה פוגעת אינו מותר לתחרות MMA. זוהי חובתו הבלעדית של השופט לקבוע מתי הוצאת שומני הקו על הקו ג’רזי נאפולי להתעללות. צריך להסיר שלוחמים יכולים לדבר במהלך משחק. השימוש בשפת שמיעה אינה עבירה של כלל זה. דוגמאות לבלתי פוגעות צריכות להיות (שפה בהשראה גזעית או גנאי)

קיימת מחלוקת גדולה שרוח האיסור הזה לא הופרה.

סבטלו עשוי לחשוב על מושך. מפתח אחד לחקיקה ניהולית הוא ירידה הוגנת כמו גם יישום עקבי של כלל. אם לוחמים אחרים השתמשו בשפה דומה כי לרגולטור מוהגן לא היה אישור לסבטלו יש מחלוקת גדולה שהקנס שלו הוא שרירותי כמו שצריך להפריש.

בהספק שהתקדים של מוהגן הוא כעת 5,000 $ להשבעה.

שתף זאת:
טוויטר
פייסבוק

ככה:
כמו לטעון …

קָשׁוּר

לוחם הושעה 120 יום בגין גילוי רפואי לא ישר 10, 2021
לוחם מושעה למשקל מהיר קיצוני חיתוך 24, 2022 עם 1 תגובה
המחלקה לוויסות אתלטי מוהגאן מיישמת את ג’רזי אברטון רפורמות המשקל הרפורמיות 4, 2016 ב”רפורמה במשקל “משקל”