0

שיעור המאמץ הנתפס

  • December 28, 2022
Uncategorized

מרוצה ביום רביעי!

ראשית, אני צריך לשתף תמונה של ארוחת הערב של אמש – סלמון ושעועית ירוקה. לא הוספתי פחמימות כי חטיפתי על חבורה של צ’יפס טורטיה בזמן הבישול. המיוחד של המנהל לזכייה!
הסרטונים החדשים ביותר שלי

יום אימוני מרתון 2
יום יומן אימוני מרתון 2. RaneAtrepeat.com

עוד סירטונים

הבא בתור
ספר זיכרונות של ג’סיקה סימפסון – סקירת ספרים פתוחים
06:05

לחיות
00:00
08:21
01:45

הקינוח היה כמה יוגורט של צ’ובאני שוקולד עם רסיסי שקדים. אני אוהב את זה.

אתמול ניהלתי שיחה טובה עם סטיב אחד מחברי הכיתה של חברי הצוות לשנת 2012. הוא מאמן ריצה ובעצם מאמן קבוצה להתאמן ללונג ביץ ‘<- מירוץ היעד הטיפוסי שלי. מכיוון ש- LB הוא חודש מניו יורק לא הייתי בטוח אם אני צריך לרוץ את החצי או המלא או לישון באותו יום. עברנו חבורה של אפשרויות שונות וחלק מהרעיונות שלו נראים מפחידים, אחרים נראים הרבה יותר ג’רזי פיינורד מציאותיים. הכל TBA ברגע שאני עובד על כמה דברים.

אחד הדברים הראשונים שהוא אמר שאני צריך לעשות זה לרוץ 7 מיילים תוך שעה בלי שדופק שלי יהיה גבוה מדי. אני צריך להרגיש בנוח עם זה.

היום דבקתי בתוכנית ריצת הקצב שלי ועשיתי 1 מ ‘w/u, 4 בקצב, 1M C/D. דיברתי בשבוע שעבר שקשה לי לשמור על קצב קצב במסלול הטיפוסי שלי מכיוון שהוא במעלה הגבעה החוצה. מישהו אמר שאני צריך להתמקד במאמץ – שהוא גאון. אני תמיד משתמש ב- RPE כשאני עובד עם קבוצות, אבל היה לי הרעיון תקוע לי בראש שהטמוס שלי מיילס צריך להיות בשעה 8: 20 או משהו ספציפי.

עדיין פיקחתי על הזמן, אבל לא התסכלתי כשהיה איטי יותר מהמטרה שלי כי בדקתי את ה- RPE שלי.

אלה הפיצולים כשאני זוכר אותם, כך שהם עשויים להיות קצת ‘כבויים’. אני לא יכול לבדוק את זמני הגרמין שלי מכיוון שהכפתורים נשברים ואין לי את היכולת לחבר אותו למחשב שלי בצורה הטובה ביותר עכשיו.

מייל 1: להתחמם

מייל 2: 8:28 ג’רזי נבחרת אורוגוואי בכדורגל <- 8 על ה- RPE מייל 3: 8:28 <- 9.3 ב- RPE. זה היה קשה מאוד והייתי מתנפח והתנפח ועוברי אורח כנראה רצו להתקשר ל 911 מכיוון שהייתה ילדה ענייה על השביל שחושבת שהיא נרדפת על ידי כלבי הבר. מייל 4: 7:48 <- (במורד הגבעה) 8 על ה- RPE מייל 5: 8:00 מייל 6: הרם מקלות. אחרי הריצה אכלתי ארוחת בוקר מהירה - הכנתי שיבולת שועל לילה עם בקבוק חלבון פרמייר. אני עושה כתיבה פרילנסרית עבור החברה ובדק מתכון חדש. ואז, תפסתי את החפצים שלי ופניתי לאמא שלי. אני עובד מכאן היום כדי שמישהו יכול להיות בבית עם אחי הקטן. שאלה: האם חדר הכושר שלך משתמש בסולם RPE? השתמשת בזה בעצמך? לחדר הכושר הישן שלי ב- MD היה סימן גדול עם זה באחד משיעורי הכושר והמדריכים היו מתייחסים אליו. אני אוהב את זה! זה כל כך חשוב לאנשים מכל הרמות לדעת כמה לדחוף. שלח לי את חוברת העבודה להציל שיתוף הוא אכפתיות! לַחֲלוֹק צִיוּץ פִּין לַחֲלוֹק דוֹאַר לַחֲלוֹק המשך לבחור באלה: אימון מרתון שבוע 4 ריצה, אכילה וקריאה עדכונים אימון מרתון שבוע 4 ריצה, אכילה וקריאה עדכונים שבוע אימוני מרתון. יומן אוכל וספרים להאזנה בזמן ריצה ההצהרות הטובות ביותר לרצים ההצהרות הטובות ביותר לרצים להלן רשימה של 51 אישורים חיוביים לרצים. דיברתי על אלה באינסטגרם היום כי יתכן שאתה לא מבין ערמה על המיילים 2021 - אתגר ריצה חופשי לחלוטין ערמה על המיילים 2021 - אתגר ריצה חופשי לחלוטין צ'אל ריצה בחינם לחלוטיןלנגה 2021. ערמה על המיילים לרצים בכל הרמות. קבלו את לוח השנה הניתן להדפסה ומתכנן הארוחות הרשימה העליונה של יעדי ריצה לשנה החדשה הרשימה העליונה של יעדי ריצה לשנה ג’רזי צ’לסי החדשה

הרשימה העליונה של יעדי הריצה לשנת 2022. חוברת עבודה לשנה החדשה מפעילה מדריך בחינם לחלוטין כדי להציב את יעדי הריצה הטובים ביותר שלך עד כה!

ערמה על מתכנן האתגר של מיילס ריצה

ערמה על מתכנן האתגר של מיילס ריצה

השיחה האחרונה! ערמה על המיילים מתחילה מחר! אתה ב? להלן כמה דפסים בחינם לחלוטין שיעזרו לכם לטלטל את האתגר.

מה מעכב אותך ממטרת הריצה שלך

מה מעכב אותך ממטרת הריצה שלך

הלך הרוח שלך הוא מה שבאמת מעכב אותך מיעדי הריצה שלך. זו לא היכולת שלך לרוץ כל כך מהר או רחוק

⚡ מאת Shareaholic

ו